Zamknij

Jak skutecznie prowadzić studio fryzur?

00:00, 02.11.2021 artykuł sponsorowany

Młodzi i ambitni przedsiębiorcy chcą być w swoim fachu najlepsi. To oczywiste. Nieprzerwanie myślą o tym, co jeszcze mogą ulepszyć w prowadzeniu swojej działalności gospodarczej. Pracują po kilkanaście godzin, od rana do wieczora będąc na pełnych obrotach i czasem, brakuje już im pomysłu jak to zrobić, by klientom było jak najlepiej. Początki bywają trudne, dlatego w tym tekście znajdziesz kilka prostych rad jak prowadzić salon fryzjerski w Lublinie, by klienci byli zadowoleni.

Porozmawiaj u fryzjera w Gdańsku

W natłoku wszystkich zdarzeń, staramy się często jak najszybciej obsłużyć naszych klientów. Robimy to mechanicznie i jakby „z automatu”, zamiast po prostu z nimi porozmawiać. Podczas pracy z klientem skupmy się na byciu tu i teraz. Wsłuchajmy się uważnie w to, czego oczekują i co do nas mówią. Czasem małe niuanse, wychwycone podczas rozmowy, pomogą nam dobrać fryzurę, która naprawdę ich zachwyci. Do tego, miła pogawędka o sposobach na odżywianie włosów sprawi, że zyskamy zaufanie oraz opinię osoby wykwalifikowanej i kompetentnej. Co więcej, ludzie chcą poczuć się w jakiś sposób wyróżnieni. Rozmowa z dobrym, aktywnym słuchaczem – nawet o chorym kotku – będzie budowała relację między fryzjerem a klientem. Tak wytworzone więzi przetrwają wiele lat. Zyskujesz więc klienta na długi czas.

Nie zdejmuj uśmiechu z twarzy

Klienci bywają różni i potrafią mieć zły dzień. Bezpodstawnie mogą wykłócać się lub irytować na wiele kwestii, np. próbować narzekać na cennik, choć wszystko jest jasne, widoczne i klarowne. Nawet jeśli masz rację, nie możesz pokazywać wyższości, czy już absolutnie złościć się na swoich klientów. Złota zasada biznesu to „klient ma zawsze rację”, ale tutaj trzeba ją zmodyfikować. Po prostu, w życzliwy sposób musimy umieć przedstawić swoje argumentu. Oczywiście, zawsze z serdecznym uśmiechem przyklejonym do naszej twarzy.

Orły Fryzjerstwa – kontroluj opinie

Mimo najszczerszych starań oraz chęci, możemy mieć problem, by określić, w jakim stopniu klienci są zadowoleni z naszych usług. W tym celu warto trzymać rękę na pulsie i orientować się, na jakim poziomie w tej kwestii jesteśmy. Właśnie po to utworzono plebiscyt Orły Fryzjerstwa. Wystarczy minuta, by zapisać się do darmowego zestawienia poprzez stronę www.orlyfryzjerstwa.pl. W ramach konkursu, organizatorzy gromadzą wszystkie oceny, jakie w Internecie wystawili nam klienci, np. na Google Maps, Facebook, PKT, Panoramie Firm czy Grouponie. Następnie wyliczana jest średnia, która zawiera się w skali od 0 do 10. Firmy, które osiągną lub przekroczą tych punktów osiem, stają się laureatami przedsięwzięcia.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%