Zamknij
REKLAMA

Przeprowadzki biur – jak sprawnie przenieść się do nowej siedziby?

11:07, 11.07.2022 | materiał partnera

Zmiana profilu działalności? Rozszerzenie jej o nowe punkty handlowe, usługowe, biurowe? A może relokacja spowodowana rozwojem i zatrudnianiem coraz większej liczby osób? Bez względu na to, z jakiego powodu planujesz przeprowadzkę firmy, musisz się liczyć z pewnymi wyzwaniami, a nawet trudnościami. Jest jednak szansa na to, żeby przenieść się szybko, bez przestojów w działaniach. Zobacz, jak to zrobić!

Gdy podejmiesz decyzję o relokacji

Sama decyzja o relokacji biura nigdy nie jest łatwa. Wiąże się nie tylko z kosztami, ale też przerwami w dostarczaniu usług czy produkcji. Na szczęście można je ograniczyć do minimum, zatrudniając do przeprowadzki biura w Warszawie z usług wyspecjalizowanej firmy. Stanowi ona wsparcie nie tylko w transporcie rzeczy, ale też ich załadunku, rozładunku czy zabezpieczaniu. Znalezienie dobrego przedsiębiorstwa powinno być Twoim priorytetem – tuż po tym, jak zdecydujesz się zmienić miejsce wykonywania obowiązków zawodowych.

Współpraca z firmą od przeprowadzek

Jeżeli firma od przeprowadzek specjalizuje się w relokacji biur, to możesz być pewien, że cały, nawet bardzo skomplikowany logistycznie proces przebiegnie bez przykrych niespodzianek. Zazwyczaj usługodawca oferuje wsparcie przy przenoszeniu całego wyposażenia biura, czyli:

  • sprzętu elektronicznego – komputerów, drukarek, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, ekranów,
  • mebli biurowych – biurek, krzeseł, foteli obrotowych, stołów konferencyjnych,
  • dywanów i wykładzin,
  • wyposażenia kuchennego,
  • klimatyzatorów, wiatraków, wentylatorów,
  • kwiatów,
  • dokumentów.

Jak widzisz, na powyższej liście jest wiele rzeczy, które wymagają szczególnie starannego zabezpieczenia na czas transportu. Dobrze, gdy ekipa jest w stanie zapewnić Ci pomoc w tym obszarze, pakując, izolując i stabilizując ładunki na czas przewozu. Niemniej ważna jest dyskrecja, zwłaszcza, gdy pracownicy z zewnątrz dostają dostęp do wewnętrznego archiwum firmy.

Kiedy i po co zmienić siedzibę biura?

Zmiana siedziby biura to czasem nie kwestia wyboru, lecz konieczności. Jeżeli przedsiębiorstwo się rozrasta lub chce być bardziej nowoczesne, powinno mieć taką siedzibę, która zapewni pracownikom komfortowe warunki. Ponadto liczą się kwestie wizerunkowe – inaczej jest przyjmować kontrahentów w miejscu wygodnym, nowoczesnym, urządzonym zgodnie z aktualnymi trendami, niż w starej placówce. To stawia Ciebie i całą firmę w bardzo pozytywnym świetle, jako partnera z wizją, pomysłem na siebie i gotowego do sprostania wymaganiom współczesnego biznesu.

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%