Zamknij

Marka z Włocławka podbija rynki w Polsce i za granicą! W planach kolejne inwestycje

00:00, 29.03.2021 artykuł sponsorowany
Fot. materiały promocyjne ANWIS Fot. materiały promocyjne ANWIS

ANWIS - jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce – wzmacnia sieć dilerską na zagranicznych rynkach. Rozbudowa hal produkcyjnych z zapleczem biurowym to najbliższe plany inwestycyjne spółki.

Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa wymaga zwiększenia mocy produkcyjnej. W związku z tym firma ANWIS rozpoczyna nowe inwestycje, mające na celu zwiększenie powierzchni zakładu, m. in. o nowe hale produkcyjne

Wzrost liczby realizowanych zamówień (przy obecnej produkcji 700 tys. wyrobów rocznie) wymaga automatyzacji procesów produkcyjnych oraz nowoczesnych sposobów zarządzania. Przekłada się to bezpośrednio na stworzenie nowych miejsc pracy dla mieszkańców Włocławka i okolic.

W ostatnim czasie firma ANWIS zwiększyła kadrę o około 200 pracowników. Na chwilę obecną w zakładzie pracuje już ponad 700 osób.

- Mamy poczucie, ze jesteśmy o krok dalej niż nasza konkurencja – mówi Radosław Kuźma, Prezes Zarządu ANWIS. - Ostatnie pięć lat, podczas których właścicielem spółki ANWIS był fundusz inwestycyjny, istotnie wpłynęło na cykl życia firmy. Po pierwsze zbudowało fundamenty i dało pozycje na rynku, po drugie – ustrukturyzowało firmę i pozwoliło przygotować ją do trzeciej fazy, która rozpoczęła się w momencie, gdy staliśmy się członkiem grupy WAREMA, światowego lidera w dziedzinie technik osłonowych.

Obecnie firma ANWIS eksportuje swoje wyroby do ponad 40 krajów w Europie i na świecie. Głównymi rynkami zbytu są: Polska, gdzie firma posiada rozbudowaną sieć sprzedaży liczącą ponad 1000 salonów, a ponadto kraje Beneluksu, Niemcy oraz kraje Europy Wschodniej, takie jak Ukraina, Litwa, Łotwa czy Rosja.

Bardzo mocno zdywersyfikowane portfolio produktów (osłony wewnętrzne i zewnętrzne), kanały dystrybucji i Klientów przekładają się na sukcesywne realizowanie planów sprzedażowych firmy.

- Taka dywersyfikacja z jednej strony jest dużym wyzwaniem, bo oznacza zarządzanie bardzo szerokim portfelem Klientów, rynków czy produktów, z drugiej zapewnia jednak bezpieczeństwo – dodaje Radosław Kuźma. – Taki model firmy sprawił, że trwająca epidemia nie zagroziła nam od strony biznesowej. Nasze kanały dystrybucji są mocno zdywersyfikowane – a gdy na początku zeszłego roku rynek polski na chwilę zwolnił, te zachodnie pozwoliły nam utrzymać bardzo dobry poziom sprzedaży. Dynamicznie rozwija się też teraz sprzedaż online – wielu naszych Klientów korzysta z tych kanałów, co pozwala nam otrzymywać wysoką ilość zamówień.

Na sukces firmy przekłada się również dokładne badanie potrzeb Klientów, co umożliwia marce wdrażanie nowych i atrakcyjnych rozwiązań systemowych. Wszystkie produkty są personalizowane i dopasowywane na wymiar - o różnych funkcjonalnościach systemów oraz najmodniejszych kolekcjach tkanin, lamel i osprzętu.

Wysoka jakość towarów i usług pozwala marce z sukcesami zdobywać nowe rynki oraz budować pozycję lidera w branży osłon przeciwsłonecznych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%