Zamknij

Orły Fryzjerstwa - promocja mikroprzedsiębiorstwa w sieci

11:19, 22.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:19, 22.07.2020

Dobra lokalizacja i oryginalna aranżacja Twojego salonu fryzjerskiego w Gdańsku nie przysporzyła Ci wielu klientów? Postanowiłaś skończyć z pracą na etacie i rozpocząć własną drogę w branży fryzjerskiej, ale nie wiesz, jak promować swoją działalność? Świetnie się składa! Orły Fryzjerstwa służą radą.

Dzisiejszy świat to błyskawiczny przepływ informacji, który ma oczywiście swoje wady, ale jest doskonałym sposobem na relatywnie tani marketing. Wykorzystując Internet do promocji usług, poszerzysz znacząco zasięgi i zbudujesz stabilny wizerunek Twojej marki.

Na początku zadbaj o klientów po sąsiedzku

Opinia stanie się Twoim orężem w promocji biznesu, jeżeli będzie pozytywna. Mając już kilka zadowolonych klientek, zachęć je do wystawienia oceny na Twoim fanpage'u lub w portalach branżowych. Nawet niewielki salon fryzjerski w Zabrzu przyciągnie przychylnymi recenzjami kolejnych konsumentów, ale pamiętaj – podstawą jest zapewnienie odpowiedniego poziomu usług, gdyż notorycznie pojawiające się niskie oceny mogą zrujnować to, na co być może pracowałaś latami i szybko stracisz prestiż, a wskaźniki sprzedaży dramatycznie spadną.

Działaj kompleksowo

Jeśli już masz krąg lojalnych klientów i trochę opinii w sieci, możesz śmiało przystąpić do rankingu Orły Fryzjerstwa. Zgłoś się bezpłatnie do plebiscytu i umocnij swoją pozycję w branży. Udział w Orłach odbije się szerokim echem wśród obserwujących Twój profil firmowy na Facebooku i potwierdzi Twoje kompetencje. Ranking ten powstał z myślą o promowaniu firm świadczących wysokiej jakości usługi oraz o klientach, poszukujących sprawdzonych stylistów. Popularność Orłów Fryzjerstwa przełoży się na zwiększenie zainteresowania Twoją działalnością, a stąd już tylko mały krok do sukcesu nie tylko na rynku lokalnym.

Klient zadowolony zawsze wraca

Chociaż obecnie firmy z branży fryzjerskiej i kosmetycznej opierają swoją promocję na nowoczesnych mediach, poczta pantoflowa działa nadal prężnie i klientka zachwycona fryzurą nie omieszka pochwalić się koleżankom. Zadowolony konsument jest najlepszą reklamą, gdyż chętnie skorzysta ponownie z Twoich usług i przyprowadzi do salonu rodzinę i znajomych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%