Zamknij

Wiedza motorem sukcesu w plebiscycie Orły Motoryzacji

12:56, 25.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:56, 25.08.2020

Prawdziwy mechanik ze znanego dowcipu to nie ten co uderzy w silnik młotkiem, ale ten, który wie jaki jest jego najczulszy punkt. Zawód ten to kombinacja zdolności manualnych oraz niezwykłych pokładów specjalistycznej wiedzy. Bez niej, mechanik samochodowy z Lublina nie wiedziałby dlaczego auto nie chce ruszyć z miejsca lub „jakoś dziwnie hałasuje”. Czy taką wiedzę da się wycenić?

Orły Motoryzacji i głosujący

Organizatorzy plebiscytu branżowego Orły Motoryzacji wierzą, że taki rodzaj wiedzy jak najbardziej da się miarodajnie ocenić i nikt nie zrobi tego lepiej niż klienci, którzy skorzystali z usług konkretnego mechanika. Wymuszanie opinii czy komentarza nie jest jednak najlepszym pomysłem, postanowiono więc wykorzystać darmowego i ogólnodostępne zasoby tego typu ocen, zgromadzone w serwisach typu Zumi, PanoramaFirm, Groupon, Facebook czy Google Maps. Zamieszczane tam cyklicznie gwiazdki i punkty dają rzetelny obraz tego jak przedsiębiorstwo radzi sobie z realizacją powierzonych mu zadań.

Jak Orły mierzą przedsiębiorcę?

Wszystkie oceny dostępne na dzień skanowania są gromadzone przez specjalne, automatyczne oprogramowanie komputerowe. Następnie, podstawiane są do wzoru na średnią ważoną, gdzie największe wartości przyznawane są notom uzyskanym w portalach, gdzie pojedynczy, zweryfikowany użytkownik może przyznać tylko jedną ocenę. Wyniki końcowe zawierają się w przedziale od 0 do 10 punktów. Te firmy, którym uda się uzyskać nie mniej niż 8 punktów, zostają laureatami konkursu. W nagrodę, dane wyróżnionych zamieszczane są w zestawieniu na podstronie miasta, w którym prowadzą swoje serwisy lub salony samochodowe.

Czy udział w plebiscycie ma sens?

Plebiscyt Orły przeprowadzany jest w ponad pięćdziesięciu różnych kategoriach branżowych, wśród nich znajdziemy prawników, stolarzy, notariuszy czy krawców. W każdym dziale, na jego stronie głównej, odnajdziemy liczbę firm, które wzięły w nich udział. Łącznie możemy je liczyć w setkach tysięcy przedsiębiorców, którzy uwierzyli w ideę plebiscytu Orły. Doskonale zdali sobie sprawę, że wzięcie udziału w zestawieniu nic nie kosztuje, a mogą tym sposobem zyskać darmową reklamę swojej firmy, jeśli tylko uda im się uzyskać upragniony tytuł laureata.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%